Regulamin

WARUNKI OGÓLNE

  1. Warunki korzystania z oferty proponowanej przez sklep internetowy JeansDom.pl reguluje poniższy dokument, zwany w dalszej części "Regulaminem".
  2. Właścicielem sklepu jest firma: RTVCENTRUM Opole Sp. o.o. Sp. Komandytowa. ul. Reymonta 29, 45-072 Opole, NIP: 7543066389, Regon: 161479845, KRS: 0000432510.
  3. Sklep internetowy JeansDom, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.jeansdom.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.
  4. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym JeansDom podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (są cenami brutto).
  5. Wszystkie produkty oferowane w sklepie JeansDom są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  6. Zawartość internetowego sklepu JeansDom (tj. produkty wraz z cenami) nie stanowi oferty, lecz zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 kodeksu cywilnego.
  7. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją regulaminu sklepu internetowego JeansDom, jak również akceptacją wszystkich zasad zakupu towaru w sklepie JeansDom opisanych szczegółowo na stronach sklepu.

PROCEDURA SKŁADANIA I REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

  1. Sklep przyjmuje zamówienia składane on-line przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia. Biuro obsługi klienta jest do Państwa dyspozycji w dni robocze w godzinach 10.00 – 17.00. Zamówienia złożone w dni wolne od pracy będą realizowane w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.
  2. Podany przez użytkownika adres e-mail jak i telefon może zostać wykorzystany do realizacji składanych zamówień.
  3. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie przez Zamawiającego formularza zamówienia, udostępnionego przez JeansDom na stronach sklepu internetowego.
  4. Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia nie będą rozpatrywane.
  5. Zakupione towary są dostarczane pod adres dostawy wskazany w formularzu zamówień.
  6. Klient posiada prawo wyboru sposobu dostawy, zgodnie z formularzem zamówienia.
  7. Klient ma prawo do anulowania swojego zamówienia telefonicznie lub drogą mailową, jeżeli paczka nie została do niego wysłana.
  8. Przesyłka.
    Zamówienia dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej FEDEX z możliwością śledzenia przesyłki on-line (Tracking).
    Przesyłka na terenie Polski: 0 PLN
    Przesyłka na terenie Unii Europejskiej: 20 PLN
    Cena wysyłki jest podliczana automatycznie i widoczna podczas procesu zamawiania. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone. Do każdego przesyłanego towaru załączany jest dowód zakupu (paragon lub faktura VAT).
  9. Realizacja zamówienia.
    Wszystkie zamówienia realizowane i wysyłane są w 1-3 dni. Zamówienia na terenie Polski doręczane są od 1 do 2 dni. Czas przesyłki do innych krajów Unii Europejskiej trwa 2-4 dni robocze. W przypadku dni świątecznych oraz wolnych od pracy termin realizacji ulega odpowiedniemu wydłużeniu. Przesyłki dostarczane są jedynie w dni robocze. W chwili kiedy sprzedawca nie jest w stanie zrealizować danego zamówienia w określonym terminie lub w przypadku zamówień specjalnych, handlowiec sprzedawcy ustali termin dostawy indywidualnie. Za opóźnienia w dostawie wynikające z winy firm kurierskich, JeansDom nie ponosi odpowiedzialności. O wysłaniu towaru zostaniecie Państwo poinformowani mailem zmieniającym status zamówienia. Automatycznie otrzymacie Państwo również numer listu przewozowego. Dzięki niemu po wejściu na stronę internetową firmy kurierskiej będziecie mogli zlokalizować swoją przesyłkę. Przed przyjazdem kurier w większości przypadków zadzwoni do Państwa w celu ustalenia dogodnej godziny doręczenia.

    W chwili odbioru towaru Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki. Ewentualne uszkodzenia należy niezwłocznie zgłosić pracownikom obecnym przy dostawie lub kurierowi oraz skontaktować się z JeansDom. Podstawą reklamacji jest stwierdzenie uszkodzenia przy osobach dostarczających przesyłkę oraz spisania odpowiedniego protokołu niezgodności. Reklamacje na uszkodzenia mechaniczne, powstałe podczas transportu, nie będą rozpatrywane bez poprawnie wypełnionego protokołu szkody z kurierem dostarczającym przesyłkę. Potwierdzając odbiór Kupujący uzyskuje prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem.
  10. Ochrona danych osobowych (polityka prywatności).
    Zgodnie z treści ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 O Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 - tekst jednolity, z późn. zm.), wszystkie dane osobowe zebrane przez JeansDom będą wykorzystywane tylko do realizacji zamówień złożonych drogą elektroniczną. Nie będą one w szczególności udostępniane firmom współpracującym z JeansDom do jakichkolwiek celów, w tym marketingowych. (tekst ustawy) Wszystkie podane przez Państwa dane są przechowywane na serwerze wyposażonym w profesjonalne zabezpieczenia uniemożliwiające wgląd w nie osobom nieupoważnionym przez JeansDom.
  11. Zwroty
    Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu trzydziestu dni od daty odebrania przesyłki. Aby odstąpić od umowy zawartej na odległość klient zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy - Oświadczenie. Klient zobowiązany jest również odesłać zamówienie z otrzymaną specyfikacją i paragonem fiskalnym przez wskazaną firmę kurierską na koszt odbiorcy.

    Adres do zwrotów i wymian:
    JeansDom
    ul. W. Reymonta 29, 45-072 Opole
    tel.: 508 468 225
    e-mail: info@jeansdom.pl

    Zwracany produkt musi być nieużywany, z oryginalnymi metkami i oznaczeniami, zapakowany w bezpieczny sposób. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Koszty przesyłki towaru nie podlegają zwrotowi. W przypadku zwrotu w celu wymiany na inny produkt lub rozmiar prosimy o wcześniejszą informację na adres e-mail sklepu oraz dołączenie otrzymanej specyfikacji i paragonu fiskalnego, a także wypełnienie i dołączenie formularza zwrotnego do przesyłki.
  12. Reklamacje.
    Wszystkie produkty dostępne w sklepie są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta. Sprzedawca uwzględnia reklamacje klientów w przypadku niezgodności z umową towaru konsumpcyjnego w chwili jego wydania na zasadach określonych w ustawie z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176). Towar konsumpcyjny to rzecz ruchoma nabywana przez osobę fizyczną w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą.

    Reklamowany towar prosimy wysłać na adres:
    JeansDom
    ul. W. Reymonta 29, 45-072 Opole
    tel.: 508 468 225
    e-mail: info@jeansdom.pl

    Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. W przypadku widocznych śladów uszkodzenia przesyłki prosimy o rozpakowanie zamówienia w obecności kuriera, a w przypadku stwierdzenia uszkodzenia produktu o sporządzenie protokołu szkody. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko po sporządzeniu protokołu szkody w obecności kuriera.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 31 marca 2000 r. Dz.U. nr 22 poz.271).