Warunki dostaw, reklamacji i zwrotów

Sposób przesyłki

Zamówienia dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej FEDEX z możliwością śledzenia przesyłki on-line (Tracking).

Przesyłka na terenie Polski: 0 PLN
Przesyłka na terenie Unii Europejskiej: 40 PLN

Cena wysyłki jest podliczana automatycznie i widoczna podczas procesu zamawiania. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone. Do każdego przesyłanego towaru załączany jest dowód zakupu (paragon lub faktura VAT).

Realizacja zamówienia

Wszystkie zamówienia realizowane i wysyłane są w terminie 1-3 dni robocze. Zamówienia na terenie Polski doręczane są od 1 do 2 dni. Czas przesyłki do innych krajów Unii Europejskiej trwa 2-4 dni robocze.

Po realizacji zamówienia w "Moje konto" pojawia się opcja "Tracking" za pomocą której można śledzić aktualne położenie przesyłki. Jeżeli przesyłka nie dotrze w przeciągu 2 dni od wysyłki, zaloguj się i sprawdź tracking lub skontaktuj się z nami.

Zawartość internetowego sklepu JeansDom (tj. produkty wraz z cenami) nie stanowi oferty, lecz zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 kodeksu cywilnego.

Zwroty

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu trzydziestu dni od daty odebrania przesyłki.

Aby odstąpić od umowy zawartej na odległość klient zobowiązany jest odesłać zamówienie na koszt odbiorcy wraz z otrzymaną specyfikacją i paragonem fiskalnym, za pośrednictwem naszego Biura Obsługi Klienta, przez wskazaną firmę kurierską. Klient zobowiązany jest również złożyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy -  Oświadczenie.

Adres do zwrotów i wymian:
JeansDom
ul. W. Reymonta 29, 45-072 Opole
tel.: +48 508 468 225
fax: +48 77 445 59 19
e-mail: info@jeansdom.pl

Zwracany produkt musi być nieużywany, z oryginalnymi metkami i oznaczeniami, zapakowany w bezpieczny sposób.

Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym pod adres wskazany w zamówieniu. Koszty przesyłki towaru nie podlegają zwrotowi. W przypadku zwrotu w celu wymiany na inny produkt lub rozmiar prosimy o wcześniejszą informację na adres e-mail sklepu oraz dołączenie otrzymanej specyfikacji i paragonu fiskalnego, a także wypełnienie i dołączenie formularza zwrotnego do przesyłki.

Reklamacje

Wszystkie produkty dostępne w sklepie są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta. Sprzedawca uwzględnia reklamacje klientów w przypadku niezgodności z umową towaru konsumpcyjnego w chwili jego wydania na zasadach określonych w ustawie z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176). Towar konsumpcyjny to rzecz ruchoma nabywana przez osobę fizyczną w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą.

Reklamowany towar prosimy wysłać na adres:
JeansDom
ul. W. Reymonta 29, 45-072 Opole
tel.: +48 508 468 225
fax: +48 77 445 59 19
e-mail: info@jeansdom.pl

Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

W przypadku widocznych śladów uszkodzenia przesyłki prosimy o rozpakowanie zamówienia w obecności kuriera, a w przypadku stwierdzenia uszkodzenia produktu o sporządzenie protokołu szkody. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko po sporządzeniu protokołu szkody w obecności kuriera.

Cena wysyłki jest podliczana automatycznie i widoczna podczas procesu zamawiania. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone. 

Aby odstąpić od umowy zawartej na odległość klient zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy - Oświadczenie. Klient zobowiązany jest również odesłać zamówienie z otrzymaną specyfikacją i paragonem fiskalnym przez wskazaną firmę kurierską na koszt odbiorcy.